Op zoek naar een mooie, ruime locatie om een feest of kamp te organiseren?

Accomodatie

Wil je een feest, weekend of kamp organiseren en ben je op zoek naar een mooie, ruime locatie? Dan ben je bij Scouting Blauwe Jungle aan het juiste adres! Het gebouw en het omliggende terrein worden verhuurd aan andere scoutinggroepen.
Heeft u interesse om ons gebouw te huren, vul het reserveringsformulier in. De Blauwe Jungle beschikt sinds 2005 over een heel nieuw gebouw. De oude locatie (aan de Nassaulaan) moesten we verlaten omdat er bouwplannen waren.
De nieuwe locatie werd geheel naar onze zin gebouwd en ingericht. Dit clubhuis is ontworpen als een soort terp.

Het gebouw bestaat uit een ruim stuk grond met een brede gracht rondom en een hek. Er is een stuk bestrating en een groot grasveld waar gekampeerd mag worden. Ook is er voldoende parkeergelegenheid.

Het gebouw heeft een ruime keuken, een grote zaal en een ruim invalide toilet met douche en een gewoon toilet.
Het gebouw is goed toegankelijk voor mensen in een rolstoel.

Prijzen

De huurprijs voor gebouw en terrein bedraagt € 4,90 per persoon per nacht met een minimum bedrag van € 70,00 per nacht. De waarborgsom voor het gehuurde bedraagt € 200,- (dit bedrag dient gelijk na aanvraag van de reservering te worden overgemaakt). U dient het bedrag van de borg en huur vanaf een bankrekening van een scoutinggroep te betalen.
De huurprijs om het gebouw en terrein een dag te huren € 55 per dagdeel en € 90 per dag.
Ook verhuren we per uur voor feestjes, voor meer informatie mail naar:verhuur@scoutingblauwejungle.nl

Gas, water en elektra worden apart in rekening gebracht en verrekend met de borg, te weten
respectievelijk € 1,40, € 2,20 en € 0,45 per eenheid. De meterstanden worden bij aanvang en
beëindiging van de huurperiode door zowel huurder als verhuurder vastgesteld en daarna verrekent.
Naast deze gelden voor gas, water en elektra wordt er per verblijf van 2 nachten of langer, een som in rekening gebracht voor het deponeren van afval, gemaakt tijdens het verblijf.