Lid worden van onze gezellige Scouting groep?

Heel hartelijk welkom als aspirant lid van de Blauwe Jungle!
Namens de leden, het hele leiding team en het bestuur heten we je van harte welkom.
Om een volledig lid te worden moeten we een aantal zaken regelen en moet je een aantal dingen weten.
Op deze pagina kun je informatie vinden over hoe je lid kunt worden en andere zaken.

Via het inschrijfformulier kun je je aanmelden als lid van de Blauwe Jungle.
Wij verwerken je gegevens dan in scouts online en je wordt gelijk lid van Scouting Nederland.
Zodra je ingeschreven bent krijg je van ons een mail met informatie.

Beeldmateriaal

Scouting Blauwe Jungle en aangesloten organisaties maken foto’s en gebruiken deze op de website of op verschillende social media kanalen. Tijdens de inschrijving geeft u op of er wel of geen beeldmateriaal mag worden gepubliceerd. Heeft u hiervoor gekozen worden de foto’s van het lid verwijderd. Wij sturen u geen foto’s door als u geen toestemming heeft gegeven voor het maken van beeldmateriaal, ook niet voor persoonlijk gebruik.

De contributie bedraagt €20,- per kwartaal.
Wij sturen elk kwartaal een factuur. Het is daarom van belang dat wij weten naar wie wij de factuur moeten sturen.
De penningmeester zal contact met je opnemen zodra je ingeschreven bent.
De bedoeling is dat er per kwartaal betaald wordt.
De betalingen moeten steeds in de eerste maand van het kwartaal voldaan worden.

Scouting Nederland

Als je lid wordt van Scouting Blauwe Jungle dan ben je ook gelijk lid van Scouting Nederland.
Meer over Scouting en het huishoudelijk reglement van Scouting Nederland kun je vinden op de website:

Uitschrijven

Het gebeurt wel eens dat je geen tijd of geen zin meer hebt in Scouting. Heel jammer natuurlijk maar dat betekent dat je je lidmaatschap op moet zeggen.
Wij zorgen dat je uitgeschreven wordt bij scouts online en je krijgt van ons een mailtje zodra dit gebeurt is.