De scouts hebben om de 14 dagen opkomst op donderdagavond van 19.00u tot 21.00u

Tijdens leuke en spannende opkomsten bij de scouts heb je niet alleen plezier, maar leer je stiekem ook nog van alles!

Deze bijzonder toffe groep doen en kunnen veel zelf.
Scouting technieken leren, samenwerken en sport en spel zijn belangrijke onderdelen in het programma.
Verdiepingen in het Scoutingspel als pionieren, koken, knopen en vuurtje stoken zijn voor deze groep toepasbaar en
vormen een uitdaging voor de leden.
Het prachtige clubhuis leent zich daar uitstekend voor !

De Scouts gaan ook op kamp, en nemen deel aan activiteiten die er in de stad en regio worden aangeboden voor Scouts.
Ze gaan uitdagingen aan en proberen zoveel mogelijk zelfstandig te zijn. Leeftijd is in deze groep niet belangrijk !
Hierbij worden ze bijgestaan door een groep enthousiaste, bekwame leiding, die de groep helpen hun insignes te halen en uiteraard om samen veel lol te hebben.

Laat je uitdagen en kom een keer kijken bij de Scouts van Scouting Blauwe Jungle.

Voor vragen of meer informatie vul het contactformulier hieronder in.