De Plus-Scouts hebben om de 14 dagen opkomst op donderdagavond van 19.00u tot 21.00u

Tijdens leuke en spannende opkomsten heb je niet alleen plezier, maar leer je stiekem ook nog van alles!

Een bijzondere gezellige groep. Er wordt niet gekeken naar leeftijden, maar naar het niveau van de leden.
De Plusscout groep heeft een groter begeleiding behoefte dan de Scouts.
Uitdaging en gezelligheid staan bovenaan. Belangrijk is het bezig zijn met scouting binnen en buiten.
Technieken leren vanuit de basis, ervaren om bij een kampvuurtje te zitten en samen te koken.
Knutselen en spelletjes spelen staan altijd op het programma.

Ook deze groep gaat kamperen en neemt deel aan activiteiten in de stad en regio, contact maken met andere scouts is een meerwaarde voor de groep.

Een enthousiaste en bekwame groep leiding is altijd paraat voor deze groep en bedenken iedere opkomst weer een uitdagend en leerzaam programma.

Laat je uitdagen en kom eens een kijkje nemen bij de Plus-Scouts

Voor vragen of meer informatie vul het contactformulier hieronder in.